På min önskelista

Det är ju snart jul, eller snart och snart förresten...
Men där är iaf snö ute på gården och då får man
lite julfeeling, iaf jag! Ja, anyway, tänkte lägga
upp lite saker som jag skulle bli glad att hitta bland
mina julklappar!


LG KU990i Pink Viewty
Ny mobil! Behövs eftersom min nuvarande telefon
inte alltid riktigt vill som jag vill...

Logitech Pure-Fi Express PLus
Högtalare till min iPod. Min dator har skitdåligt
ljud så det skulle inte vara helt fel...


En KanDee-shirt! Gud, älskar denna.
Ska definitivt tala med mamma om denna...

Kommer för tillfället inte på mera nu, men...
Men jag ska försöka få tag på Wilma så
får ni kanske se hur hon ser ut som REAL
blondie! Lovely...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0