Praodag nr. 1 och 2

Har inte så mycket att berätta. Har mest torkat
damm och så...
Kanske jag först borde säga förlåt för min dåliga
update. Men konstigt nog så har jag mer eller
mindre hela tiden huvudvärk.

Aa, och min praoplats är inte så där jättetoppen.
Roliga människor är iaf kul, för det har jag
på min arbetsplats! Verkligen.

Ja, idag så fick en praktikant hos samma frisör
tvätta, föna och styla mitt hår. Hon är ganska
duktig faktisk. Och trevlig.

Jag kom också på hur jag ska fixa mitt hår
i fredag. Orkar inte förklara eller söka
bild, så ni får se i fredag!

Sen för att Wilma inte har egen blogg mer
så vill jag visa lite vad hon har gjort med
sitt hår. Bara för att det är så snyggt!
(Och snart är hon riktigt BLOND!!!)

Ett steg närmare blond!



Kanske jag borde fråga lov före? Äh, nej!
Skönheter är till för att synas!


Kommentarer
Postat av: Wilma

hmm.. -.- :P

2009-11-04 @ 15:13:32
Postat av: Sussu

Nej va söt hon ee :D <3

2009-11-04 @ 16:57:53
Postat av: Anonym

söt e hon :) <3

2009-11-04 @ 17:14:56
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0