Blött hår

Nu när jag låg här med blött hår så kom jag på att jag har läst
i någon tidning att man inte ska borsta håret när det är blött.
Det sliter jättemycket på håret! Och det är kanske inte
mycket bättre att föna håret heller. Det sliter också ut
din stackars kalufs. Låt håret torka långsamt utan några
extra hjälpmedel, då mår håret som bäst!

Och som ett litet PS tänkte jag göra ett "steg för steg"-inlägg
senare när jag börjar sminka mig. Om någon är intresserad.
Mest för att bloggen inte ska helt dö ut ;) ! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

smart dedär med steg för steg ! : )

2009-09-13 @ 14:10:36
URL: http://ankiih.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du sliter int på håre när du färgar de hela tiden ? -.-

2009-09-13 @ 14:22:11
Postat av: irina

jo, du ska göra det där steg för steg :D

2009-09-13 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0