Kläder, kläder, kläder...

Nu måste jag bara säga att jag är urdålig på mode och kläder
osv, men jag älskar att shoppa.
Det hänger ju inte helt ihop. Men jag ska försöka förklara.
När jag ser något jag tycker att är snyggt försöker jag sätta
det på minnet och sedan typ hitta eget jag tycker om.
Men saken är den att jag aldrig vet vad jag egentligen
tycker att är snyggt. Och det första jag tänker är
"Nej, det där är inte din stil, häng tillbaks den".
Så alltid när jag kommer hem har jag köpt typ
precis samma saker som jag redan har från förr.
Sedan känns det så orättvist, alla andra har snygga
kläder men inte jag. Alla andra har pengar att köpa
ännu mer snygga kläder, men inte jag.
Inte det här för att gnälla, utan för att kanske
få tag i någon som har samma problem?
Vet inte, men det här slog mej när jag läste
igenom några modebloggar här för mej själv...

Men jag måste också nämna dem som jag verkligen
skulle switcha garderob med (av tjejer jag känner IRL).

Joanna G
Nathalie W
Susanna L
Fanny V
Angelica B
Elin H

Patetiskt inlägg, I know.
Haha


Kommentarer
Postat av: ..

så mina kläder e fula då va?

2009-09-08 @ 21:10:21
Postat av: wilma

nå neej ja skämta :D (d va ja som komentera d däär)

2009-09-08 @ 21:12:05
Postat av: Anonym

Byter gärna ! :)

2009-09-08 @ 21:25:46
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: fanny

okej vi byter :)

2009-09-09 @ 14:47:28
URL: http://fannyfel.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med wilma!

2009-09-09 @ 15:10:25
Postat av: Elin

jag byter åxå gjärna me dej, hihi du har ju allti sådär snygga å fina kläder du ju!! hihi <3

2009-09-09 @ 19:26:55
URL: http://eliinpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0