Klänningar och skor

Haha, i ena sekunden orkar jag absolut inte
skriva och i den andra har jag all världens energi!

Men nu har jag titta på klänningar och skor.
Och jag har hittat mina drömmars klänningar på
nelly.com! Om jag hade pengar skulle jag
absolut klicka hem dem alla på en gång!

Vila - Jacqueline Dress

Rare Fashion - Metallic Lantern Dress

Lipsy - Enchanted Prom Dress

Rare Fashion - Nothical Plain Dress

Rare Fashion - Beautiful Dress

Emily & Fin - Lulu Sash Prom Dress

Rare Fashion - Love Label Dress

Vila - Tention Dress

Hittade också några par skor jag inte skulle tacka
nej till! Synd att jag inte kan gå med så
höga klackar...

Nelly  Shoes - Rose
Nelly  Shoes - Metal Town
Nelly  Shoes - Berlin
Nelly  Shoes - Slough
Nelly  Shoes - Greenwich
Nelly  Shoes - New York

Vilken färg dominerar?
Japp!
Pink isn't a color, it's an attitude!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

skorna var ju galet snygga! :)

2009-09-21 @ 19:31:49
URL: http://soshutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0