Nyfikna

Många blev ju ganska nyfikna vad som hade hänt
när jag skrev det där med knarkaren och knivhotet.
Vill ni att jag ska berätta? Jag gör det!

Natte, Wilma och jag var ute och slirade med mopederna.
Vi satt och käkade Ben & Jerry's när plötsligt Eddie
kom gasande. Han sa att där hade varit en typ som
hade knivhotat på en resturang. Resturangen låg ganska
bakom oss. Vi blev såklart livrädd och sprang efter
mopederna och körde iväg. Vi var där som pojkarna var,
det kändes säkrast så.
Men iaf, Kent körde och kollade med sin scooter.
Han såg att han där knarkaren gick där. Han såg Kent
och lyfte upp en sten (nästan stor som ett huvud) och
siktade rakt på Kent. Det träffade i benet, men inte
så att det hände något värre.
Efter en stund kom polisen. Det var säkert resturangen
som hade ringt. Det hittade inte typen på en stund.
Men sedan kom de och sa till oss att han hade fått tag
i en bil som han körde runt med. Detta ledde till att
poliserna fick fast han lättare.

Men tänk er, om inte Eddie skulle ha kommit och sagt
skulle vi kanske ha suttit där helt omedvetna om han
där människan. Usch!

Har inte med alla detaljer där, men ni får nöja er med
denna lilla berättelse nu!

Nu ska jag titta på film iaf. Mike har fixat filmen
Wild Child till mej, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Janina

En av mina kaverin sa att han hadd hota wili också? o nån annan.

2009-09-17 @ 15:29:04
Postat av: Elli

Men ush! ;o

2009-09-17 @ 17:21:24
URL: http://elinoors.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Nån ha sagt att han ha hota wili ??



Ushh ...

2009-09-17 @ 19:56:53
URL: http://gommianka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0